آگاهی از برند، یکی از مهمترین پارامترهای موفقیت یک کسبوکار است. در مطلب قبل، درباره اهداف مختلف کمپینهای آگاهی از برند صحبت کردیم. سنجش و اندازهگیری آگاهی از برند، کار چالش برانگیزی است؛ زیرا همیشه نمیتوانید صرف اینکه تلاش کردید، انتظار اخذ نتایج مثبت داشته باشید. اینکه چگونه میتوان میزان آگاهی از برند را اندازهگیری کرد، حائز اهمیت است. حتی اگر از استراتژی درستی برای آگاهی از برند استفاده کنید، باید ابزار و شاخصهای درستی برای اندازهگیری آگاهی از برند انتخاب کنید. پس با شاخصها و ابزارهای اندازهگیری آگاهی از برند آشنا شوید.
آشنایی با مدارس سمپاد مهارتی تیزهوشاننظرات این مطلب
تعداد صفحات : 0
درباره ما
اطلاعات کاربری
آرشیو
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی